تقدیم به نفسم....

سلام  

من دوباره اومدم تو این وب ... 

گفته بودم تو تیتر بلاگ یه وب دیگه  با نفسم باز کردیم اونم میاد منم میرم ولی سایت اصلا مسدود شده ؟ آدم چی بگه بهشون ؟ 

اعصابمون رو خورد میکن اونوقت میگن رلکس رلکس رلکستر.... بخدا باخودشون هم درگیرن ؟  

هرچی رفتم واومدم گفتم شاید درست بشه ؟ دیدم نه اینا قصد درست کردن ندارن    

منم برای خجالتشون اومدم دوباره وب قبلیم که حالشون گرفته شه    

گل من که خودش یه وبی داره اعصابش هم خورد نمیشه خیلی خونسرده خوش به حالش خونسردی هم یه نعمتیه هرچی به من میگه زوم نکن تو مشکلات کلید نکن ولی گوش من بدهکار نیست یعنی دست خودم نیست نمیتون     

خیلی تو زندگیم مشکلات داشتم وهنوز دارم فکر نکنم هیچوقت هم تموم بشه ولی به قول نفس زوم نکنیم بهتره ؟   

 باور کنید خیلی از مشکلاتم موقعه ای که با نفس هستم یادم میره البته دلم میگیره ویهو وسط حرفامون میزنم زیر گریه ولی اونه که امید میده اونه که با حرفاش منو آروم میکنه   

 

الان هم دلم گرفته خیلی هم گرفته ولی یادش آرومم میکنه  پس مینویسم براش که عاشقانه دوستت دارم نفس     

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر


دختردهاتی
سلام....به وب خودت خوش اومدی
عصبانی هستی...پس ریلکس ...ریلکس ...ریلکستر
مشکلات هست همیشه وهرزمان،فقط پوست می اندازند ودرشکل جدیدتر،سعی کنیم اوناروحل وفصل کنیمویالااقل غصه
نخوریم.
این عکس۳۰+چی گذاشتی ؟نمی گی ماهم دل داریم؟
آه...خدای من.
====
درضمن برای کارتحقیقی بایدبه پایتخت کوچ کنم ،شایدمدتی دورباشم ولی دراولیاْفرصت به دوستان سرخواهم زد.
----------------------------
بال هایم خوب شود،
دوباره پروازخواهم کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد