فراق..

بی تو تنهای تنهای تنهایم

مثل روزهای بی تو بودن

وقتی در کنارم حضورت را حتی برای لحظه ای حس نمی کنم

وقتی گرمای دستانت را برای ثانیه ای حس نمی کنم

احساس خلائی عمیق در وجودم ریشه می دواند

نمی دانم چرا انقدر دوستت دارم

نمی دانم چرا انقدر وجودم به عشقت پیوند خورده

البته احمقانه است اگر بگویم نمی دانم

انقدر دوستت دارم که می خواهم در تمام عمر کنارم باشی

مثل حالا که وقتی در آغوشت آرام می گیرم

دیگر هیچ چیز از خدا نمی خواهم

تو به من یاد دادی که باور کنم من هم دختر هستم

دختری با روحیه ای عاشقانه و لطیف

تو به من یاد دادی که معشوق باشم و از عاشق بودن با تمام وجود لذت ببرم

تو به من لحظه های با هم بودن را هدیه کردی

و من به تو قلبم را

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 18:09 http://sookhteh.blogsky.com

سلام

چشم آبجی گلم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد