غصه تو برای من ...

 

 

 

غصه تو برای من، شادی من برای تو

دلت گرفت بگو خودم گریه کنم بجای تو

روزای خوب برای تو، شبای بد برای من

بیستای قرمز مال تو، نمره رد برای من

گلای قرمز مال تو، گلای پرپرمال من

قصه اول مال تو، حرفای آخر مال من

لذت خنده مال تو، بارون گریه مال من

صد آفرینا مال تو، حرف گلایه مال من

قصر طلایی مال تو، موندن و ساختن مال من

همیشه بردن مال تو، همیشه باختن مال من

روزای زیبا مال تو، جمعه دلگیر مال من

قسمتای خوش مال تو، غمای تقدیر مال من

زندگی من مال تو، خستگی تو مال من

هر چی که دارم مال تو، تا رد شی از خیال من

ستاره بارون مال تو، اشک شبونه مال من

ناز و کرشمه مال تو، اخم و بهونه مال من

هر چی ترانس مال تو، برق نگاهت مال من

تمام دنیارو می دم، صورت ماهت مال من

خورشید و مهتاب مال تو، شبای تاریک مال من

خونه ابرا مال تو، جاده باریک مال من

سوار دور قصه هام، تو مال من، من مال تو

دیوونه نگات شدم، من تو رو کم دارم نرو

غصه تو برای من، شادی من برای تو

دلت گرفت بگو خودم، گریه کنم بجای تو

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد